Komunikat

Print Drukuj
ZMIANA OBSŁUGI KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GRAJEWIE

Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie, w związku z utrzymującym się zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID–19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników Urzędu,
 
od dnia 24.01.2022 r. zmienia zasady bezpośredniej obsługi klientów.

Ogólne zasady związane z bezpośrednią obsługą klienta w Urzędzie:

1. Wizyty klientów w Urzędzie od godziny 8:00 do godziny 14:00. Zalecamy wcześniejsze telefoniczne lub elektroniczne umówienie..

2. Podczas wizyty w Urzędzie konieczne jest przestrzeganie wymogów
- obowiązku zakładania maseczki ochraniającej nos i usta ( osoby, które nie będą     posiadały maseczki, nie będą mogły wejść do budynku) ,
- dezynfekcji rąk po wejściu do budynku,
- dystansu społecznego od innych.
 
3. Osoby wchodzące do Urzędu są zobowiązane do poinformowania pracownika koordynującego obsługę o celu wizyty.

Zachęcamy klientów do załatwiania spraw zdalnie:
  • przy wykorzystaniu usług elektronicznych za pośrednictwem bigr@praca.gov.pl,
  • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki e – PUAP /pup_grajewo/SkrytkaESP
  • telefonicznie,
  • pocztą tradycyjną,
  • bądź poprzez złożenie korespondencji do skrzynki znajdującej się przed wejściem do Urzędu.
INFORMACJE DODATKOWE
W ZAKRESIE REJESTRACJI OSÓB BEZROBOTNYCH :
Rejestracja czynna w godzinach 8:00 – 14:00. Zalecamy telefoniczne lub elektroniczne umówienie się (ograniczony dzienny limit przyjęć osób do rejestracji).
 
W dalszym ciągu rejestracji można dokonać przez Internet.
W celu umówienia wizyty, pytań i wątpliwości dotyczących rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami Urzędu pod nr: 86 2613040, 86 2613013.  
W ZAKRESIE STAWIENNICTWA OSÓB BEZROBOTNYCH CELEM POTWIERDZENIA GOTOWOŚCI DO PODJĘCIA ZATRUDNIENIA:
Potwierdzanie gotowości do podjęcia zatrudnienia realizować można poprzez kontakt telefoniczny ze swoim doradcą klienta, w wyznaczonym terminie stawiennictwa. 
W razie pytań dotyczących stawiennictwa prosimy o kontakt telefoniczny z doradcami,
z podziałem klientów wg pierwszych liter nazwiska:
A, T –                                              tel. 86 261 30 12
B, Ł, O, ST-STY, W-WO –                  tel. 86 261 30 35
C, DF-DŻ, Ż –                                  tel. 86 261 30 24
Ć, E, F, H, I, U –                               tel. 86 261 30 37
G (Szczuczyn), ZYS –                       tel. 86 261 30 30

GB,GA, GĄ, GL, GŁ, KA-KR, SZ, Y –        tel. 86 261 30 32
GO, KI, KS-KŻ, L, M, N, Ś –                   tel. 86 261 30 16
GR, GU –  tel. 86 261 30 29
GW, ZD-ZI, GRZ –                                  tel. 86 261 30 19
J (Grajewo), O, P, R, SA-SP, WÓ-WŻ –     tel. 86 261 30 26
J (Szczuczyn), ZŁ-ZI –                             tel. 86 261 30 31
DA-DĘ, ZAN-ZAR –                                 tel. 86 261 30 33

OBSŁUGA PRACODAWCÓW W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW:
Wszelkie informacje można uzyskać telefonicznie - tel. 86 261 30 12.
SPRAWY DOTYCZĄCE DOFINANSOWAŃ ZWIĄZANYCH ZE SKUTKAMI COVID-19:
Wszelkie informacje można uzyskać telefonicznie – tel. 86 261 30 17, 86 261 30 33
W ZAKRESIE OBSŁUGI POZOSTAŁYCH KLIENTÓW I SKŁADANIA DOKUMENTACJI :
Pośrednictwo pracy – sprawy dotyczące pracodawców:
prace interwencyjne, tel. 86 261 30 31
staże – tel. 86 261 30 29,
refundacje kosztów wyposażenia stanowiska pracy, dotacje dla osób bezrobotnych na podjęcie działalności – tel. 86 261 30 30,

Pośrednictwo pracy – zgłaszanie ofert pracy: tel. 86 261 30 18,

Szkolenia: tel. 86 261 30 33, 86 261 30 37

Krajowy Fundusz Szkoleniowy: tel. 86 261 30 37, 86 261 30 33 .
 
Informacje o publikacji dokumentu